Директор школи __________________ Н.В.Чабан
_____вересень
2015
Погоджено:
Заступник директора з навчально- виховної роботи ____________ Т.Л.Малуш
_____ вересень 2015
Затверджено:
Директор школи __________________ Н.В.Чабан
_____ січень 2016
Погоджено:
Заступник директора з навчально- виховної роботи ____________ Т.Л.Малуш
_____ січень 2016
Календарно – тематичне планування уроків інформатики 6
клас за програмою нового державного стандарту
2014- 2015 н. р.
(До підручника Н.В. Морзе)
35 годин (1 година
на тиждень)
За програмою курсу «Інформатика» для 5-9 класів ЗНЗ,
автори Морзе Н.В., Ломаковська Г.В.
№ п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
||
Алгоритми та
їх виконавці (7 год)
|
|||||
1
|
Поняття команди.
Команди і виконавці. Система команд виконавця
|
||||
2
|
Поняття алгоритму.
Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання
алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
|
||||
3
|
План виконання завдання. Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців
у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.
|
||||
4
|
Базові алгоритмічні
структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання
алгоритму
|
||||
5
|
Об’єкти та події.
|
||||
6
|
Складання та виконання
алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму. Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання
подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
||||
7
|
Урок узагальнення знань з тем «Алгоритми та
їх виконавці.»
|
||||
Поняття
операційної системи (6 год)
|
|||||
8
|
Поняття операційної системи, її призначення
Графічний інтерфейс операційної системи
|
||||
9
|
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової
системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені.
Поняття типу файлу
|
||||
10
|
Операції над об’єктами
файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення
об’єктів.
|
||||
11
|
Операції над групами
об’єктів: виділення, копіювання, переміщення.
|
||||
12
|
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи. Практична
робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи
|
||||
13
|
Пошук об’єктів файлової
системи. Практична
робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи
|
||||
Мультимедіа
(4+1 год)
|
|||||
14
|
Поняття про
мультимедіа. Об’єкти мультимедіа:
текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа
|
||||
15
|
Пристрої
введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з
цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер
|
||||
16
|
Мультимедійні програвачі, їх призначення і
функціональні можливості. Практична
робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з
мультимедійними програвачами
|
||||
17
|
Засоби перегляду зображень, їх призначення і
функції. Змінення значень
властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання,
обертання. Практична робота 6. Перегляд зображень та
змінення значень їх властивостей
|
||||
18
|
Урок узагальнення знань з тем «Поняття операційної системи.Мультимедіа»
|
||||
Текстовий
процесор (8 год)
|
|||||
19
|
Поняття текстового документа, його об’єктів.
Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора.
Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі
текстового процесора
|
||||
20
|
Виділення
фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання,
переміщення, вилучення та вставляння
|
||||
21
|
Введення і редагування тексту. Перевірка
правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті.
|
||||
22
|
Форматування символів та абзаців: шрифт,
розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца,
міжрядкового інтервалу
|
||||
23
|
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 7. Редагування та форматування
текстового документа
|
||||
24
|
Вставляння
графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм Практична
робота 8. Вставляння графічних об’єктів та
організаційних діаграм у текстовий документ.
|
||||
25
|
Довідкова система
текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк
|
||||
26
|
Урок узагальнення
знань з тем «Текстовий процесор.»
|
||||
Комп’ютерні мережі (8 +1год)
|
|||||
27
|
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття
про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж
|
||||
28
|
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід
у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними
папками
|
||||
29
|
Поняття про глобальну мережу Інтернет.
Основні служби Інтернету
|
||||
30
|
Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її
адреси. Гіперпосилання
|
||||
31
|
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів,
обраних для швидкого доступу
|
||||
32
|
Алгоритм організації пошуку інформаційних
матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних
матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті.
Практична робота 9. Пошук інформаційних
матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних
для швидкого перегляду
|
||||
33
|
Збереження зображень, веб-сторінок та їх
фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі. Практична
робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн
перекладачами
|
||||
34
|
Авторське право та Інтернет. Правила
безпечного користування Інтернетом при пошуку
інформаційних матеріалів (повідомлень)
|
||||
35
|
Урок узагальнення
знань з тем «Комп’ютерні мережі.»
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар