Виховна година про здоров'я
Здоров"я - найбільше багатство
Тиждень шкільних наук
Учительська професія не знає зупинок у своєму розвитку.
Учитель живее доти, доки він учень – ці постулати покликані стверджувати думку про те, що професійна майстерність педагога залежить від багатьох чинників: умов навчання у Вузі, власної мотивації, матеріального стимулювання, але насамперед від того – якими будуть перші вчительські роки, хто опиниться поряд, як відбуватиметься соціалізація та адаптація молодого спеціаліста в новому колективі, як сприйматимуть його діти…
Учитель живее доти, доки він учень – ці постулати покликані стверджувати думку про те, що професійна майстерність педагога залежить від багатьох чинників: умов навчання у Вузі, власної мотивації, матеріального стимулювання, але насамперед від того – якими будуть перші вчительські роки, хто опиниться поряд, як відбуватиметься соціалізація та адаптація молодого спеціаліста в новому колективі, як сприйматимуть його діти…
На посаді вчителя початкових класів в Софіївській загальноосвітній школі працюю з 2011 року. Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка. Загальний педагогічний стаж роботи 7 років. За результатами попередньої педагогічної атестації 2013 року маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії». Викладаю у 1 класі та інформатику у 2,3 класах та 5-9 класах.
Принцип моєї роботи: «Не стояти на місці. Рух-це життя».
Одним з
головних завдань моєї педагогічної роботи є
виявлення і максимальний розвиток творчого і духовного потенціалу учнів.
Приділяю увагу формуванню в учнів глибокого й стійкого інтересу до навчання.
Мета моєї роботи – створення ситуації успіху,
сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної
особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на
унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагаю й підтримую у
навчанні.
Розвивати
творчі здібності можна по-різному. Окремі учні (обдаровані) переважно
самостійно тренують свої задатки, щоб розвинути їх у здібності, і удосконалюють
свої здібності, щоб вони стали творчими.б Але для розвитку творчих здібностей важливою є
саме роль учителя.
Модель
самореалізації школярів: знання, уміння, навички; участь у конкурсах.
Реалізації
діяльнісного підходу в вихованні творчої особистості сприяють інтерактивні
технології. Щоб досягти високого рівня знань і вмінь учнів, у своїй роботі я
використовую методи активного навчання (пошукова робота, обговорення проблеми в
групах, консультування ). Тому на уроках
впроваджую такі інтерактивні технології («Мозковий штурм», «Мозаїка»,
«Коло ідей», робота у групах, парах).Намагаюсь створити теплу невимушену
атмосферу, сприяю доброзичливому довірливому спілкуванню. Адже, позитивний
емоційний стан дітей - обов'язкова умова для розвитку їх творчості. І як
результат - вони вільно почуваються у роботі, не бояться розкрити те, що
народилося у глибині їх маленької душі. Все це допомагає використовувати свій досвід,
експериментувати, знаходити нове в темах, задумах, способах . Особливу увагу
приділяю деференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями, проводжу
дослідницьку роботу. Прагну, щоб діти виступали не байдужими споживачами готової
інформації, а дослідниками, безпосередніми співтворцями уроків.
Використання мультимедійних презентацій
на уроках в початковій школі є доцільним
на будь якому етапі уроку. На мою думку, основні тези і весь необхідний
ілюстративний матеріал сприяють концетрації уваги учнів і активізації їх.
Маємо
високі результати у багатьох конкурсах: «Колосок» (I м.) – Ткаченко А., Гудзь Т.; «Кенгуру» (II
м.)- Найда А., Найда Д., Ткаченко А, Гудзь Т.
Вчитель не може бути цікавим для дітей, якщо сам не буде
вдосконалюватись. Тому я намагаюся працювати над підвищенням свого загального
професійного рівня. Самостійно опрацьовую новинки педагогічної літератури,
цікавлюся пресою. Неодноразово проводила відкриті заняття, уроки для
педагогічних працівників. Постійно беру активну участь у різних методичних
об'єднаннях, виступаю на них, відвідую відкриті уроки та заходи, заняття своїх колег, намагаючись взяти щось
цікаве з їхнього досвіду.
Місія
вчителя – виховати високорозвинену творчу особистість, яка поєднувала б у собі
найкращі моральні якості: національну гідність, моральну красу, добро,
справедливість. Але, щоб захопити когось, треба спочатку захопитись самому.
Творчий учитель
– це діамант, який осуває душу усіма гранями свого педагогічного дару, який
плекає дитину на засадах добра, формуючи інтелектуальну еліту суспільства.
Немає коментарів:
Дописати коментар